poniedziałek, 6 maja 2013

Prolog.


  Była tam Draco. Czekała na ciebie licząc na coś czego nie mogłeś dla niej zrobić, wierząc w kłamstwo, które powtarzałeś jej każdego dnia, pielęgnując uczucie, którego nie powinieneś pozwolić jej czuć.
 
  Zginęła przez ciebie zostawiając po sobie więcej niż ty kiedykolwiek zostawisz, na zawsze zapisując się w pamięci jako bohaterka. Kobieta wielka. Swoją siłą, odwagą i dobrocią przewyższająca wszystkich znanych ci ludzi.

 Jej miłość była jedyną dobrą rzeczą, która spotkała cię w życiu. Będziesz cierpiał, bo każde uderzenie serca przypominać ci będzie, że była w twoim życiu i pozwoliłeś jej umrzeć.

  Już nigdy nie spojrzysz w jej oczy, nigdy nie ucałujesz jej ust, nigdy jej nie przytulisz i nie powtórzysz kłamstwa, które przychodziło ci z taką łatwością.

  Zawsze na rękach będziesz miał jej krew, w głowie martwe wspomnienie osoby jaką była, a w sercu pustkę, której nie będziesz w stanie wypełnić.

  Jesteś mordercą i kłamcą Draco. Okłamuj siebie dalej tak jak okłamywałeś ją.

 Kolejny raz powiedz, że wszystko będzie dobrze.

[Jest i prolog. Bardzo krótki, ale treściwy. Mam nadzieję, że się spodobał i zachęcił do dalszego czytania. ]

6 komentarzy:

  1. Trafiłam na Twojego bloga dzięki Stowarzyszeniu DHL i mówiąc krótko: zaciekawił mnie.
    Szablon fajny, sama gustuję w ciemnych barwach, a ten czerwony smaczek.. Super. ;)
    Prolog zbyt krótki bym mogła ocenić go tak, jak zwykle oceniam rozdziały (lubię sie rozpisywać ;d), ale jest napisany prostym, nieskomplikowanym językiem, a treść zaintrygowała mnie do tego stopnia, że na pewno jeszcze wpadnę do ciebie nie raz i nie dwa. ;D
    Czekam na pierwszy rozdział, mam nadzieję, że będzie trochę dłuższy od prologu. ;D
    Fioletoowa
    P.S. Pisałaś kiedyś bloga? Mam niejasne wrażenie, że gdzieś już widziałam podobny styl pisania....
    P.S.2 Wyłącz, proszę, weryfikację obrazkową, bo to nieco irytuje komentujących (szczególnie mnie ;d)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za komentarz. Cieszę się, że prolog cię zainteresował. Rozdział będzie na pewno dłuugi więc będzie co czytać ;) Co do twojego pytania to tak, pisałam już kiedyś bloga jednak usunęłam go nim skończyłam. O weryfikacji zupełnie zapomniałam więc z góry przepraszam (u innych też mnie to niemiłosiernie denerwuje).
    Zapraszam do czytania i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To takie smutne, zwłaszcza poprzez pogłębiającą emocje piosenkę " Stop and Stare", a zarazem fantastyczne. Kiedy przewidujesz publikację pierwszego rozdziału ?Prolog zdecydowanie zachęcił mnie do czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ^^. Rozdział powinien się pojawić 12-15 gdyż jest długi i nie wiem ile czasu zajmą mi poprawki. Cieszę się, że prolog zachęcił do czytania i mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Witam serdecznie.
    Trafiłam na bloga przez Stowarzyszenie i nie mogłam się powstrzymać.
    Moja obsesja na punkcie Dramione jest dość silna i nie mogłam się powstrzymać.
    Sam prolog mnie poruszył gdyż ciekawie jest opisany.
    To wygląda trochę jak oskarżycielski fragment listu i jestem ciekawa kto jest autorem tych myśli.
    Czy możesz powiadomić mnie w Spamowniku o NN?
    Z przyjemnością przeczytam coś Twojego a powiadom mnie na:
    http://pokochac-lotra.blogspot.com - gdzie również zapraszam na moją historię.

    pozdrawiam serdecznie i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że się spodobało :D Informować oczywiście będę i z pewnością zajrzę by przeczytać twoje opowiadanie ^^
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Harry Potter Magical Wand