sobota, 1 czerwca 2013

Liebster Award cz.II

Zostałam ponownie nominowana przez Rouse Karmen za co serdecznie dziękuję :)

Pytania Rouse:
  1. Dlaczego zaczęłaś pisać Dramione?
  2. Do jakiego bohatera jesteś podobna?
  3. Kogo chciałabyś zastąpić na planie filmowym?
  4. Jak dużo czasu poświęcasz na pisanie?
  5. Czym dla ciebie jest nienawiść?
  6. Jakie paringi preferujesz?
  7. Twój ulubiony nauczyciel?
  8. Czego nie lubisz w filmie?
  9. Gdzie zaczerpnęłaś inspiracje do swojego opowiadania?
  10. Czy myślisz że Snape to czarny charakter? Odpowiedź uzasadnij.
  11. Która część filmu podobała ci się najbardziej?
Moje odpowiedzi:
  1. Zaczęłam pisać po ponownym przeczytaniu i obejrzeniu wszystkich części HP.
  2. Najbardziej podobna jestem do Luny choć niekiedy bardziej do Ginny.
  3. Nikogo, nie ma takiej potrzeby bo obsada była idealna.
  4. Baaardzo dużo, ale konkretnie nie jestem w stanie powiedzieć ile.
  5. Nienawiść jest bliźniaczką miłości tyle, że nienawiść pozwala zapomnieć, a miłość walczyć.
  6. Dramione, Haginny, Ginny i Blaise
  7. Snape i McGonagall
  8. Wyrzucenia niektórych kluczowych scen.
  9. Inspirację znalazłam w muzyce i podczas pobytu na wsi u dziadków, natura i te sprawy.
  10. Myślę, że Snape to nie czarny charakter, jest on kolejnym przykładem, że przez miłość można stracić głowę.
  11. Zdecydowanie Czara Ognia i Insygnia Śmierci obie części.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Harry Potter Magical Wand